Łeee, takiego ostrzeżenia nie miałem zupełnie, więc luz.Co to ma byćView attachment 15240
Ta, trzeba sobie zrobić nawyk, że przed butem w podłogę trzeba dać wybierak biegów do góry albo musnąć pedał hamulca.To idiotyzm jakiś, jak potrzebuję przez chwilę pojechać szybciej, żeby sprawnie minąć wolniejsze auta i nie blokować pasa szybszym za mną, to muszę wyłączyć AP ?
Widzę po Twoim zdjęciu, że w wersji przed HL przeszycie kierownicy było normalne - jak we wszystkich autach - od wewnętrznej strony wieńca. W Highland jakiś baran zrobił szew od tyłu wieńca kierownicy (tj. od strony szyby) i stylonowe nici orają wewnętrzne części palców. Na początku nawet na to nie zwracałem uwagi ale po dwóch tygodniach stało sie to na tyle uciążliwe, że rozważałem jeździć w rękawiczkach. Teraz jakoś specyficznie trzymam kierownicę ale to rozwiązanie jest do bani.Szybki raport. Po update do 44.30.5.1 Autopilot nic a nic nie krzyczy (poza pierwszymi 5 sekundami) , a na rozgladanie się zupełnie nie reaguje.
Jazda z opartą ręka dziś z rana.
Kumpel dostal w kartonie inny kod niz na WCKod jest też na instrukcji