Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="p.j.s, post: 185078, member: 2176"] Ciekawi mnie - jak się będzie sprawdzała taka hybryda - jeśli u mnie (ostatnio) wyjazdy samochodem wyglądają tak: 3-5 km i wyłączenie silnika. Takie wyjazdy są 2-4 razy dziennie. Czy hybryda po jednym takim przejeździe rozładuje akumulator wewnętrzny i pozostałe przejazdy będą na benzynie? CRV przy takim użytkowaniu pali 12 l benzyny :) Czy ktoś użytkuje w podobnych "ultra krótkich trasach" BEV? Wtedy auto pewnie zużyje więcej na ogrzanie niż na samą jazdę? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top