Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 185541, member: 3910"] Dokładnie 9 lat ponad jeżdżenia CR-V - wspaniałe auto, ale z żoną wolałem nawet nie próbować rozmawiać w trasie. To hałas sprawił, że zacząłem jeździć maksymalnie 120 km/h po jakimś czasie. Jak wiało mocniej, to potrafił mi sam wiatr zagłuszyć to, co w radiu mówili. Jak się moją Hondą rozstałem, to od razu wziąłem na jazdy i HR-V i CR-V sprawdzić w zasadzie przede wszystkim to wyciszenie. W obu było równie źle, choć w CR-V wg mnie ciszej. Przy 140 km/h na A2 podjąłem decyzję, że nie ma żadnych szans, żebym w to drugi raz wdepnął. Teraz spojrzałem na te testy ADAC i pokazuje 68.2 dB przy 130 km/h i to by się zgadzało przy CR-V - żadnej poprawy względem auta z 2015 roku praktycznie. Do tego te piano black. Żebyśmy się źle nie rozumieli - jestem i pozostanę fanem Hondy. 9 lat bezawaryjnej jazdy - nic się nie psuło, poza niszczeniem wnętrza z czasem w postaci powycierania skóry na fotelach czy porysowania wszystkich tanich plastików do poziomu budzącego spory niesmak. Użytkowo - genialny samochód, pojemny, wygodny, praktyczny. Może nie oszczędny, bo miałem wolnossącą benzynę i poniżej 9.3 litra średnio nie dało się zejść, a w trasie poniżej 12 litrów. Ale jeśli chodzi o wyciszenie - dramat. Przesiadka do TM3 HL była niczym wyjście z przedszkola po odebraniu syna - odczucie błogiej ciszy. Z uwagi na to, że CR-V pozostawiłem tacie, to nadal zdarza mi się siadać za kółko i przesiadka z TM3 do Hondy jest jeszcze bardziej traumatyczna. I wcale o silnik nie chodzi - po prostu przepuszcza z zewnątrz wszystko. Jak siedziałem w aucie i akurat żona coś ode mnie chciała, to nawet okna nie musiałem uchylać. W Tesli nie ma mowy, żebym usłyszał, co do mnie mówi ktoś na zewnątrz auta. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top