Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jozin von Bazin, post: 185773, member: 3233"] Crv dwie generacje wstecz z wolnossącym 2.0 to max 120km/h i wystarczy bo było bardzo głośno. W następnej Crv w 2.0 hybryda już głośno nie było, ze względu na wielkość max 140km/h, ale to była komfortowa jazda, sporo jeździłem tą wersją. Aktualnej CRV nawet nie sprawdzałem, ona ma z 10-11s do setki, porażka jak dla mnie. O HRV się nie wypowiada bo nie jeździłem, ale bardzo mi się to auta podoba, do kręcenia wokół komina, jakieś trasy 120km/h. Przednią Hrv miała wersje 1.5 turbo, ale to była ta era danych Hond, dynamicznych, poprzedni CRV 2wd miał 8s czy nawet trochę mniej do setki, Civic 7s, świetne auta, świetna generacja. Co do trzeszczenie to Crv 2.0 było robione w Anglii i faktycznie trzeszczało, poprzednie 2.0 hybrid to było made in Japan, rock solid, nic tam nie trzeszczało. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top