Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="rydwan, post: 204970, member: 4703"] Cześć! To mój pierwszy post w tym miejscu - kieruję do Ciebie uprzejme zapytanie w sprawie Hondy HR-V gdyż rozważam jej zakup zamiast nowej generacji Toyoty CHR. Wygrało wykonanie wnętrza oraz znacznie większa przestrzeń w środku Hondy. Ale moje pytanie dotyczy trybów jazdy D oraz B. Jak korzystasz z tych trybów i na którym jeździsz częściej? Jeżdżąc na jazdach testowych hybrydą Renault (która zasada działania jest podobna do Hondy) sprzedawca zachęcał do jak najczęstszego korzystania z trybu B celem jak największego odzyskiwania energii, oszczędzania klocków podczas hamowania itp. W Hondzie natomiast podczas dwóch jazd w dwóch innych salonach padały podobne słowa - jeździć na D a trybu B używać raczej wyłącznie w górach itp. Z tego co zauważyłem nawet na trybie D jest możliwość ustawienia zakresu rekuperacji na łopatkach za kierownicą. Niemniej bardzo chciałbym poznać w jaki sposób jeździsz tym cudem bo to dla mnie zupełnie nowy temat ;) Pozdrawiam! [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top