Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 205236, member: 352"] Witam Jak kupowałem auto to sprzedawca radził żeby jeździć cały czas w trybie B bo wtedy więcej rekuperuje energii (szczególnie w mieście) oraz zachowuje się jakby miało włączoną funkcję "One pedal driving" bez konieczności sterowania jego z łopatek przy kierownicy. I tak jeździliśmy Hondą w trybie B przez 2 lata - w większości żona po mieście lub na krótkich odcinkach pozamiejskich. W 3 roku to ja użytkuję auto i od 2 miesięcy jeżdżę wyłącznie w trybie D - jakoś lepiej mi się jeździ w tym trybie, samochód ma długie wybiegi i co prawda rekuperacja jest mniejsza ale w sumie na dłuższym odcinku wcale nie widać przewagi jazdy na B jak mówiono mi w salonie - przynajmniej w wydaniu Hondy. Widać to w moim zużyciu paliwa w miesiącach grudzień 24 - styczeń 25 gdzie zużycie spadło pomimo jazdy na D, ale to są tylko 2 miesiące jazdy. Więcej napisze po całym roku użytkowania w różnych warunkach i wtedy można wysuwać jakieś wnioski. [URL='https://postimg.cc/v1kwYdQ3'][IMG]https://i.postimg.cc/C1Lh4F9T/Bez-tytu-u.jpg[/IMG][/URL] Ponadto tylko w trybie D można włączyć aktywny tempomat, więc jak ktoś lubi jazdę na tempomacie to tylko w trybie D. Wg. mnie tryb B w wydaniu Hondy chyba trochę przereklamowane, ale jest taka opcja i jak komuś pasuje taka jazda to można używać cały czas nie tylko w górach. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top