Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 227191, member: 352"] Akumulatory w hybrydach są ładowane non stop (podczas hamowania, odpuszczania pedału gazu, uruchomienia silnika spalinowego) i to jest normalnym zjawiskiem w tego typach aut. W mojej pierwszej hybrydzie (Auris) po 92 tys. km SOH miałem 97% wystarczy tylko (szczególnie w Toyotach) dbać o chłodzenie akumulatora (czyścić co jakiś czas kratkę wentylacyjną) i tyle. Nie trzeba się przejmować do jakich wartości naładować akumulator, wszystko działa w optymalnych granicach. Co do wymiany akumulatorów trakcyjnych to całość wymienia się bardzo rzadko, ewentualnie regeneruje się najsłabsze ogniwa lub ostatecznie je sie wymienia ale koszty i tak są niskie ok. 1200 zł za ogniwo wiec nie ma tragedii. Podobnie jest w autach elektrycznych tylko z uwagi na wielkość akumulatora koszty te są większe. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top