Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 227646, member: 352"] Tak z grubsza to co ma dany model a ten drugi nie ma (wg. mojej specyfikacji) reszta bardzo podobne :) Na korzyść [B]Cupry TERRAMAR [/B]przemawia: - nieznacznie większy akumulator 19,7 kWh netto; - klimatyzacja automatyczna trójstrefowa z panelem sterowania z tyłu; - fotele z przodu sportowe z elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego; - przednie światła Matrix LED z funkcją automatycznej regulacji zasięgu - zawieszenie DCC - [I][U]wg. mnie nie warto dopłacać bo działa jakoś dziwnie (ale było z Matrixami w pakiecie);[/U] -[/I] hak holowniczy składany elektrycznie odblokowywany z asystentem parkowania z przyczepą Trailer Assist - masa przyczepy 1800 kg; - wbudowana ładowarka DC 50 kW, [I]w BYD jest DC 18 kW;[/I] - pakiet bezpłatnych przeglądów - 60 tys. km - ładniejsza sylweta auta - [U][I]to moja subiektywna opinia[/I][/U] ;) Na korzyść [B]SEAL U DM-i Boost [/B]przemawia: - akumulator BYD Blade LFP - [I][U]wg. mnie bardziej bezpieczniejszy z możliwością ładowania do 100% bez negatywnego wpływu na akumulator;[/U][/I] - fotele kierowcy i pasażera wentylowane; - panoramiczny, elektrycznie otwierany dach z elektryczną roletą; - 2x bezprzewodowa ładowarka telefonu; - wejście i uruchamianie NFC bez użycia kluczyków oraz za pomocą karty lub iPhone'a; - system audio Infinity - 10 głośników z subwoofererem; - V2L ładowanie zwrotne – 230V 3,3 kW; - gwarancja samochodu: 6 lat lub 150 000 km - lepsze zawieszenia auta [I](bardziej komfortowa jazda, lepiej wybiera nierówności)[/I] - [U][I]to moja subiektywna opinia[/I][/U] ;) - cena niższa o [U][B]60 tys. zł [/B][/U] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top