Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 227817, member: 352"] Miałem PHEV i wg. mnie ma właśnie zalety różnych napędów w przeciwieństwie do BEV szczególnie po Teslach zdecydowanie wyleczyłem się z aut elektrycznych :) Co do pytania, to po prostu od kilku kilkunastu lat tak wychodzi że po ok. trzech latach zmieniam auto na nowe (wyjątek to dwie Tesle które pozbyłem się po niecałym roku użytkowania z uwagi uciążliwości z ich normalnym użytkowaniem, ale to historia a człowiek uczy się na błędach aby nie wierzyć wszystkiemu co piszą na forach internetowych. Przebiegi sprzedawanych po tym okresie aut są rożne od 20 tys. do 110 tys. km w zależności kto nim jeździ (ja, żona czy córka) i do czego są wykorzystywane. Nie bazuję na stereotypach i dla mnie nie jest problemem zakup np. Daci bo miałem Dustera z silnikiem 1,5dci z którym także nie miałem kłopotów i dalej jeździ bezwypadkowo u kolejnego właściciela który ode mnie kupił już dwa auta. Nawiasem mówiąc także Honda poszła bardzo blisko mnie bo do osoby która jest zalogowana na tym forum i także zakupiła kolejne zadbane auto. I nie chodzi o to że boję się może sie zepsuć, po prostu w większości kupuję ze sporymi rabatami (lubię negocjować ) i po tych trzech latach chcę spróbować coś innego. Wiem że najlepiej sprzedają się auta japońskie (hybrydy), auta premium (Audi A4 i BMW 5) także szybko mi sie sprzedały, najgorzej miałem z autami elektrycznymi oraz np. Fordem Mondeo. Na początku autami japońskimi jeździłem dłużej 6-7 lat i nic z autami się nie działo, ale teraz wymieniam szybciej (auta coraz szybciej zmieniają się technicznie), co nie oznacza że są coraz lepsze :) Dlaczego tak robię, bo mogę, bo lubię motoryzację lubię porównywać różne rozwiązania techniczne, może dlatego że z zawodu jestem m.in. konstruktorem branży motoryzacyjnej, miałem małe epizody w Toyocie, Mercedesie, Tesli, Solarisie, teraz pracuję w innej branży ale dalej "zboczenia" zostają. Honda HR-V zostawiła pozytywne wrażenia, bardzo tanie przeglądy, lepsze materiały, lepsze wyciszenia jednostki napędowej niż np. w Toyocie, rzeczowy i konkretny serwis aczkolwiek ograniczał się tylko do serwisowania auta, naprawdę auto w mojej w top 3 użytkowanych do tej pory nowych aut. Mam swoje opinie o tych autach, ale jak wcześniej napisałem co człowiek to opinia więc nie ma sensu komentować wszystkiego, szanuję innych opinię, każdy ma swoje doświadczenie i super, różnorodność jest piękna. Nie lubię jednak jak producenci niektórych aut robią w balona właścicieli, wiedząc jakie wychodzą wady w trakcie ich eksplantacji nic nie robią w celu ich usunięcia. A klienci łykają wszystko jak pelikany. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top