Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zlp, post: 228044, member: 4183"] Poczytaj ze zrozumieniem. Piszę o jeździe na baterii, nie na samym ekstenderze. Skoro silnik uzupełnia ze średnim zużyciem, to bateria w razie potrzeby, czyli na trasach dłuższych niż zasięg baterii, na bieżąco mogłaby być doładowywana. Na bieżąco, nie jak już jest pusta. Jeśli zechcesz upalać, albo cisnąć na autostradzie, to wiadomo wcześniej wyczerpiesz akumulator i szukasz stacji ładowania. W każdym razie jeśli potrzebujesz, to na pełnych osiągach zrobisz co najmniej drugie tyle kilometrów, co na samym akumulatorze. A jak już naprawdę dopuścisz do całkowitego wyczerpania akumulatora, to do stacji ładowania i tak dojedziesz. Albo zrobisz krótką przerwę, akumulator odzyska kilka %, a samochód osiągi. Ja naprawdę widzę sporo zalet takiego rozwiązania. W koło komina tryb czysto elektryczny. Nieco dalej, tryb wspomagany w razie potrzeby. Jest czas, można się doładować, ale nie musi. W trasę tryb równoległy, akumulator i ekstender. Zasięg praktycznie nieograniczony, bo skoro mamy do dyspozycji 2 x średnią spalania, to dojedziemy ze 4 razy dalej, niż na samym akumulatorze. Też można się doładowywać. Ten tryb może być używany sporadycznie, bo nie w każdy dzień potrzebujemy samochód na długie trasy. W każdym razie mamy taką możliwość. I do tej opcji wcale nie jest potrzebny duży, mocny skomplikowany silnik, wystarczy bardzo prosty, pracujący na jednych obrotach silnik ekstendera. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top