Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kuba K., post: 71197, member: 257"] Miałem to samo w Outku :D, do połowy skali żeby sie nie odpalił silnik. Jak wybierałem drugiego PHEV to Outlander przegrał ekonomią. Może te z 2.4l silnikiem są lepsze, ale ten co ja miałem żłopał kosmiczne ilości na trasie po wyczerpaniu baterii, i z testów wyglądało na to że nowy podobnie. Tryb szeregowy w Outku nie nadawał się do niczego. Obroty silnika szły liniowo z zapotrzebowaniem na moc, więc nic nie szło do akumulatora ani nie ubywało z niego. Mialem nawet taką technikę jazdy na krajówki, że jak sie włączał równoległy (od 65kmh) to włączałem doładowywanie baterii a na wioskach przechodził na EV, bateria wtedy ładowała się z nadwyżek i wychodziło ekonomicznie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top