Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Przemekc1, post: 71215, member: 1264"] Ciekawe rozwiązanie, w jaki sposób działa to przy jeździe autostradowej kiedy wciskamy gaz do oporu? W klasycznym cvt/e-cvt mielibyśmy wzrost obrotów do optymalnej wartości, a jak to wygląda tutaj? Obroty jak rozumiem się nie zmieniają, a samochód przyspiesza? Ogólnie ciekawy samochód, też na niego patrzyłem, niestety odpadł z powodu braku 4x4, szkoda, że honda się z niego wycofała nawet jako opcja. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
HONDA HR-V III e:HEV – hybryda szeregowa czyli elektryk zasilany silnikiem spalinowym
Top