Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Inster Forum • Hyundai Inster SR/LR
Hyundai Inster, test redakcji Elektrowozu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Łukasz Bigo, post: 231448, member: 23"] Autopilot, czyli HDA Instera. Wyprzedzany tir na prawym pasie plus duże echo betonowego wiaduktu w odległości do około 100-150 metrów, plus droga biegnąca w dół pod wiaduktem, następnie w lewo i do góry za wiaduktem, to niemal gwarancja, że HDA się zlęknie. [ATTACH type="full"]26716[/ATTACH] Na zdjęciu poniżej [B]wiadukt jest za daleko[/B], no i droga biegnie prosto, więc [B]nic się nie stało[/B]. Ale gdyby był 150 metrów bliżej a droga biegła w dołku po łuku, jest spora szansa, że HDA by się wystraszył i zaczął hamować. Phantom braking. Identyczne zachowanie widuję w Volvo. W najnowszych Hyundaiach i Kiach już nie. Nie jest to tak dziwaczne, jak w Teslach, gdy one waliły po hamulcach na prostej drodze, jednak trzeba pilnować. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Inster Forum • Hyundai Inster SR/LR
Hyundai Inster, test redakcji Elektrowozu
Top