Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
I znowu winny elektryk.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="luki, post: 107253, member: 1054"] Bardzo dużo. Kilkunastoletnie elektryki nie będą miały 150-200tys... Taki przebieg będą miały samochody 5-6 letnie, o ile ktoś zdecyduje się je sprzedać. Należy zwrócić uwagę, że będzie to samochód używany, a obecnie w używanych też w różnym stopniu trzeba zainwestować (oczywiście nikt tego nie robi jak nie musi) w regenerację wtrysków, turbiny, paski, klocki,... I słowo klucz: regenerację. Nikt nie mówi, że nowy silnik spalinowy kosztuje 60k, tylko się go naprawia/regeneruje. Akumulator HV też nie będzie kupowany nowy, za 100k PLN, tylko będzie regenerowany (oczywiście jak będzie tego wymagał). Hybrydy Toyoty (już kilkunastoletnie) też mają regenerowany akumulator, kosztuje to ok 2k PLN, nie jest zbytnio skomplikowane. Dlatego jak masz zamiar kupić samochód dzisiaj nowy za 10 lat, to obserwuj technologię, jej rozwój, nie demonizuj, to nie są telefony komórkowe, czy tablety. Akumulator HV ma o wiele lepsze warunki pracy, a 1000 cykli ładowania to ok 300k przebiegu [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
I znowu winny elektryk.
Top