Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
I znowu winny elektryk.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="mALEK, post: 107421, member: 296"] tutaj nie chodzi o max predkosc, tylko o plynnosc jazdy. majac dwa pasy, roznica predkosci pomiedzy tirami , a osob powinna byc mala. 90/120 jest dla mnie optymalne. napisze jesze raz. przy dwoch pasach w jednym kierunku. majac wiecej pasow mozna sie "bawic" predkosciami. raz, ze infra w PL nie nadaja sie na duze predkosci - w wiekszosci dwa pasy, wzniesienia, zakrety, a dwa, nie dojrzelismy do tego. nasze drogi nie byly projektowane na duze predkosi, tylko na ich szybkie zrobienie. dlaczego jadac do skandynawii, ruch jest plynny? bo jak jest ograniczenie, to nikt nie zap. 2x powzyej. jak masz odstep zachowany to nikt nie traktuje go jako "wolne miejsce dla szeryfa", lewy pas jest pusty. u nas prawy. w polsce nie da sie jechac plynnie na aktywnym tempomacie, chyba ze za tirem, masz zbyt duze roznice predkosci na jednym dostepnym pasie - 100-160 przy ograniczeniu /120, bo tak polacy jezdza.. . wiec do brzegu - polacy nie sa gotowi na wieksze predkosci, tak przez infrastrukture jak i mentalnie. jeszcze nie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
I znowu winny elektryk.
Top