Cześć,
Zafascynowany tym, że w pracy mogę ładować auto elektryczne za free padło na zakup i3 z REXem, budżet około 70-80k.
Obecnie, w tej cenie można liczyć na 2014/2015 rok i nasuwa się pytanie, czy jeszcze warto?
Jaką macie degradację baterii / zasięg po ok 80k km i/lub 8 latach?
Dodatkowo: jakie są koszty eksploatacji? Nigdzie na polskim YT nie widzę takich informacji, a poza tym, że to elektryk trzeba wymieniać filtry, wahacze etc. Ile Was to kosztuje?
Na co jeszcze warto zwrócić aby jazda i3 była fajna przygodą a nie początkiem pielgrzymek po mechanikach?
Znacie jakiegoś speca (poza ASO) z Wrocławia który serwisuje takie maszyny i można z nim pogadać?
Dzięki
Zafascynowany tym, że w pracy mogę ładować auto elektryczne za free padło na zakup i3 z REXem, budżet około 70-80k.
Obecnie, w tej cenie można liczyć na 2014/2015 rok i nasuwa się pytanie, czy jeszcze warto?
Jaką macie degradację baterii / zasięg po ok 80k km i/lub 8 latach?
Dodatkowo: jakie są koszty eksploatacji? Nigdzie na polskim YT nie widzę takich informacji, a poza tym, że to elektryk trzeba wymieniać filtry, wahacze etc. Ile Was to kosztuje?
Na co jeszcze warto zwrócić aby jazda i3 była fajna przygodą a nie początkiem pielgrzymek po mechanikach?
Znacie jakiegoś speca (poza ASO) z Wrocławia który serwisuje takie maszyny i można z nim pogadać?
Dzięki