Id.4 77 kWh RWD MY 2025 nowa krzywa ładowania

less

Posiadacz elektryka
Mam id.4 z 2024 r, ale model 2025 i ma nową krzywa ładowania. Dalej w danych na polskiej stronie VW pokazuje max moc 135 kW. W niektórych źródłach podają jednak że jest to 175 kW i tak jest u mnie. Dziś na ładowarce 175 kW moc ładowania przekroczyła u mnie 170 kW. Chyba to się zmieniło własnie od roku modelowego 2025.
 

Attachments

  • IMG-20250509-WA0023.jpg
    IMG-20250509-WA0023.jpg
    261,5 KB · Liczba wyświetleń: 32

mattmd

Zadomawiam się
Mam id.4 z 2024 r, ale model 2025 i ma nową krzywa ładowania. Dalej w danych na polskiej stronie VW pokazuje max moc 135 kW. W niektórych źródłach podają jednak że jest to 175 kW i tak jest u mnie. Dziś na ładowarce 175 kW moc ładowania przekroczyła u mnie 170 kW. Chyba to się zmieniło własnie od roku modelowego 2025.
Jest na forum w dziale elroq, baterie od nowego dostawcy mają mniejsza max moc ale lepsza krzywa-Ty się załapałeś jeszcze na baterie od poprzedniego dostawcy i tyle
 

less

Posiadacz elektryka
Tu się nie zgodzę. Oglądałem kilka id.4/id 5 z rocznika 2024. Te MY 2024 miały w opisie max moc 135 kW, a te MY 2025 miały 175 kW. Odpowiednio były z softem 4.0 i 5.0. To właśnie te starsze wersje miały niższa moc max ładowania.
 

nocomment

Zadomawiam się
W dużym skrócie grupa VW korzysta z baterii ok. 80 kwh od przynajmniej dwóch dostawców. Pojemność identyczna, zużycie niemal identyczne, ładowanie niemal identyczne. Ta co ma 135 max - to tylko max i te aku przy 60-70% ładują się jeszcze "setką", ta 175 ma nieco więcej nabite w tym zakresie/momencie ładowania ale do 80 już tempem bardziej 60-70 kwh. Zdarza się że te same modele okresowo mają różne baterie, tak na pewno jest w Skodzie i było w VW (właśnie m.in. ID.3?) lata temu, więc pewnie dalej się utrzymuje
 
Top