BigB00
Posiadacz elektryka
To ogromny sukces, ponieważ ID.4 stał się pierwszym samochodem elektrycznym, który kiedykolwiek pojawił się na tym wydarzeniu. Co więcej, ID.4 ukończył cały wyścig jako jeden z 64 na 90 pojazdów.
Samochód posiadał standardowy układ napędowy i akumulator 82 kWh ze zmodyfikowanym zawieszeniem terenowym i wyścigowym wnętrzem.
Dystans NORRA Mexican 1000 to łącznie 840 mil (1352 km) z etapami od 33 do 167 mil (53-269 km), więc głównym problemem było doładowanie.
Volkswagen używał przenośnego generatora zasilanego biopaliwem podłączonego do ładowarki o mocy 50 kW, a także holował samochód między etapami z hamowaniem regeneracyjnym.
insideevs.com
Samochód posiadał standardowy układ napędowy i akumulator 82 kWh ze zmodyfikowanym zawieszeniem terenowym i wyścigowym wnętrzem.
Dystans NORRA Mexican 1000 to łącznie 840 mil (1352 km) z etapami od 33 do 167 mil (53-269 km), więc głównym problemem było doładowanie.
Volkswagen używał przenośnego generatora zasilanego biopaliwem podłączonego do ładowarki o mocy 50 kW, a także holował samochód między etapami z hamowaniem regeneracyjnym.

VW ID.4 Successfully Completed NORRA Mexican 1000 Off-Road Race
It's the first production-based electric car that entered and also completed the race.
