Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID. Buzz Forum • Volkswagen ID. Buzz Pro/Cargo
ID Buzz do vanlifu.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 194640, member: 919"] Przepraszam jeśli poczułeś się zirytowany moimi wypowiedziami. Komunikacja niewerbalna nie daje mi możliwości przekazać więcej niż za pomocą uśmieszków itp (których zresztą użyłem). Nie było to pouczanie tylko przekazanie pewnej wiedzy, której wydawało mi się nie miałeś. Można tak powiedzieć, bo akumulator 12V jest zasilany z baterii HV co jakiś czas, nieprawdaż. A potem daje te 12V na inwerter abyś miał 230V z moca 300W (ok. w piku 450W). Powtarzam: to nie jest V2L, gdyż w V2L podłączasz się do złącza Type2 i masz zwykle minimum 3,5kW do dyspozycji przez specjalny kabel. Nie jest nowością, że sprzedawcy nie wiedzą co sprzedają (szczególnie jeśli chodzi o EV). [MEDIA=youtube]kyMdgnSVdT8[/MEDIA] Miałem ID.3 przez prawie 3 lata z kartą WeCharge (w sumie cały czas ja mam aktywną z darmowym abo) i wiem o czym mówisz. Electroverse nie każe Ci płacić abo. Nie traktuj więc tego jako pouczania, tylko wejdź na stronkę [URL='https://electroverse.octopus.energy/map']Electroverse[/URL] i zerknij ile zapłaciłbyś w porównaniu do tego co płaciłeś w Hiszpanii. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID. Buzz Forum • Volkswagen ID. Buzz Pro/Cargo
ID Buzz do vanlifu.
Top