Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID. Buzz Forum • Volkswagen ID. Buzz Pro/Cargo
ID Buzz w Krakowie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="rafbel, post: 67144, member: 1400"] Byłem widziałem, macałem i mierzyłem. Powiem wam jak wyglądają moje wrażenia jako obecnego posiadacza vana a dokładnie Citroena Spacetourera XL w wersji spalinowej. Pierwsze zewnętrzne wrażenie jest świetne, auto jest naprawdę urocze, szczególnie w tym 2 kolorowym nadwoziu. Prezentuje się naprawdę ciekawie i nowocześnie. Z tym 2 kolorowym nadwoziem na pewno nie jest to auto dla ludzi którzy nie chcą się wyróżniać w tłumie. Zacznę może od minusów w porównaniu do mojego van-a citroena, bo to będzie krótsza lista: - z przodu mamy tylko jeden zamykany schowek, w citroenie miałem 3 i do tego mój ulubiony centralny na desce, jest w prawdzie jeszcze półeczka przed pasażerem ale to nie to samo. - brak regulowanych nawiewów w 2 rzędzie, jest wprawdzie nawiew pod fotelami i w tylnej części bagażnika ale w citroenie mam cały panel na suficie do nawiewów - tylna kanapa jest dzielona 60:40 i nie wyjmowana, do tego środkowe miejsce jest znacznie mniej komfortowe niż 2 boczne, wielka szkoda, że nie zrobili tego jak w moim drugim samochodzie peugocie 5008 gdzie są 3 oddzielne takie same siedziska. To jest chyba największa wada tego samochodu i zapewne dla wielu będzie to deal breaker, choć w przyszłości mają się pojawić inne wersje. - wysokość podłogi w kabinie wydaję się być na podobnej wysokości jak w citroenie, jednak schodek do wsiadania jest znacznie wyżej, dla kogośc starszego albo z ograniczoną mobilnościa może to już być większy problem. - podłoga bagażnika jest wyżej niż reszta kabiny próg załadunku to 63cm, jest to przynajmniej z 5 cm wyżej niż mam w citroenie. - kieszenie w drzwiach mogłaby być większa, w citreonie można by spokojnie włożyć nawet kilka 1.5l butelek, tutaj nie za bardzo - brak HUD, uwielbiam z niego korzystać u siebie a to jak jest zrobiony w ID4 to już mistrzostwo świata. W ID buzz podobno ułożenie przedniej szyby uniemożliwiało jego zastosowanie Co do zalet w porównaniu do citroena to: - wygląd zewnętrzny, nawet nie ma co porównywać czy komentować, przepaść. - znacznie ładniejsze wnętrze, jest to z pewnością klasę wyżej niż van PSA czy nawet T6, które jakby to powiedzieć są mocno vanowate we wnętrzu czyli dużo czarnych plastików. W Id buzie wygląda to już bardziej jak stylowa osobówka z ciekawym designem i lepszymi materiałami. - lepsze wykorzystanie przestrzeni. Przy moim ustawieniu przedniego fotela, takim samym odstępnie w 2 rzędzie od siedziska do przedniego oparcia, w bagażniku mamy 130cm na długość, w citroenie XL mam 170cm, czyli 40cm różnicy. Długość nadwozia to już różnica 65 cm, można więc powiedzieć, że id buzz wyciąga ekstra 25 cm w porwaniu do vanów PSA co odpowiada citroenowi w wersji L i długości 496cm. Maksymalne przesunięcie kanapy do przodu daje ekstra 15cm długości bagażnika i przy wzroście 182cm byłem dalej w stanie dość wygodnie usiąść sam za sobą ale dotykałem już kolanami fotela z przodu. Co do reszty wymiarów bagażnika to szerokość otworu załadunkowego jest nawet pare cm szersza a wysokość około 6cm cm mniejsza. - boczne przesuwane drzwi są wprawdzie mniejsze ale znacznie lżejsze i łatwiej się zamykające niż w citroenie, u mnie regularnie dzieci czy dorośli mają problemy z ich zamykaniem, szczególnie od wewnątrz, tutaj będzie na pewno znacznie łatwiej. - możliwe dość mocne położenie tylnego oparcia, na nocną jazdę z rodziną powinno być tam bardzo wygodnie - tylna kanapa wprawdzie się nie wyciąga ale fajnie się składa na płasko, wystarczy półka do bagażnika aby zrobić z tego duże łóżko - składany hak z wygodnym umiejscowieniem wtyczki oraz mocowaniem FIX4BIKE na bagażniki rowerowe - przedni fotel z dwoma podłokietnikami, nie wiem czy wszystkie wersje wyposażenia tak maja ale nawet jeżeli lewego podłokietnika nie będzie to dalej jest oparcie dla łokcia w drzwiach czego nie mam w citroenie. Trochę tego wyszło a to tylko ze statycznej obserwacji a nie miałem nawet możliwości pobawić się systemem multimedialnym bo samochód ciągle był w trybie transportowym i miał wyłączony centralny ekran. Ogólne wrażenie, to taka mieszanka rozwiązań między vanem a samochodem osobowym, jeżeli jesteś zatwardziałym fanem multivanów czy trojaczków PSA, żonglujesz fotelami, wozisz ponad 4 osoby czy potrzebujesz maksymalnej przestrzeni bagażowej, to może nie być samochód dla ciebie. Ale jeżeli nawet najwieksze kombi czy suv są już dla ciebie za małe i szukasz czegoś większego to może być dobra opcja. W każdym bądź razie ja już czekam na swojego i sam się przekonam jak się sprawdzi. Więcej wrażeń będzie pewnie po jeździe testowej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID. Buzz Forum • Volkswagen ID. Buzz Pro/Cargo
ID Buzz w Krakowie
Top