ID4 265KM 4motion/GTX vs Tesla Y LR

Antek_amb

Nowy na Forum
Witam
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zakup auta elektrycznego. Podstawowe kryterium to napęd 4x4. Po obniżce cen Tesli prawie zamówiłem model Y LR ale powstrzymała mnie chęć otrzymania dotacji... Nie mam karty dużej rodziny i w moim przypadku Tesla Y LR łapie się tylko na dotacje dla przedsiębiorców że 100 procentowym odliczeniem VAT, taka opcja też odpada. Po przejrzeniu ofert i kontakcie z dealerami różnych marek VW dał mi nadzieję. Zaproponowano mi ID4 z silnikiem o mocy 265KM z napędem 4x4 z kilkoma podstawowymi opcjami aby zmieścić się w cenie ok 249tys brutto (wtedy można otrzymać dotację dla przedsiębiorców z 50% odliczeniem VAT i używać auto również do celów prywatnych). Być może uda się "wyrwać" wersję GTX do tego limitu ale póki co "bez szans" wg tego konkretnego sprzedawcy. Czy ktoś już stał z Was przed takim wyborem? Czy warto dołożyć prawie 40tys do Tesli Y LR?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Czekaj... A to ID.4 4x4 to nie jest GTX? Wydawało mi się, że każde 4x4 to GTX.

Edit: dobra, już znalazłem. Wprowadzili wersję 265KM 4MOTION, która nie jest GTX. Ze stalowymi kołami w standardzie...
 

Antek_amb

Nowy na Forum
Czekaj... A to ID.4 4x4 to nie jest GTX? Wydawało mi się, że każde 4x4 to GTX.

Edit: dobra, już znalazłem. Wprowadzili wersję 265KM 4MOTION, która nie jest GTX. Ze stalowymi kołami w standardzie...
Hehe, myślałem, że to czarne alusy... No cóż, zawsze można dokupić z drugiej reki
 

vwir

Pionier e-mobilności
Tak, felgi to najmniejszy problem. Za to pamiętam z czasów gdy konfigurowałem ID.4 że w standardzie nie ma na przykład systemu bezkluczykowego. Z kolei w Audi Q4 w standardzie nie było tempomatu. Nie aktywnego. ŻADNEGO. Więc uważaj na te ich konfiguratory. Ja się na nich czułem jak na polu minowym.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Coś tutaj podobnego było


plus chyba ktoś miał niedawno podobny dylemat, więc szukaj na forum...
 

marcinsz

Zadomawiam się
Tak, felgi to najmniejszy problem. Za to pamiętam z czasów gdy konfigurowałem ID.4 że w standardzie nie ma na przykład systemu bezkluczykowego. Z kolei w Audi Q4 w standardzie nie było tempomatu. Nie aktywnego. ŻADNEGO. Więc uważaj na te ich konfiguratory. Ja się na nich czułem jak na polu minowym.
Dokładnie to jest największym problemem w mojej opinii zamawiając coś obecnie. Pomimo, że miałem wynotowane wszystkie funkcje i dodatki, które chciałem kupić finalnie okazało się, że w podstawowej wersji gdy dostępna jest regulacja mechaniczna fotela kierowcy to fotel pasażera nie ma regulacji wysokości siedziska a kierowcy ma ;)
 

vwir

Pionier e-mobilności
Pamiętam opowieść o konfigurowaniu Audi (spalinowego, nie pamiętam modelu). Po odbiorze auta kupujący był zaskoczony, że nie ma wyłącznika poduszki powietrznej pasażera. A on akurat chciał tam wozić fotelik. Więc wrócił do sprzedawcy a ten mu pokazał zamówienie no i faktycznie - kupujący nie 'zaptaszył', że chce mieć wyłącznik poduszki pasażera...
 
Top