ID4 77kW

marcinsz

Zadomawiam się
Miałeś okazje tez jechać wersja Pure 148KM ta co ma 10,9 do setki ? Czy jechałeś wersja 204KM ?
zastanawiam się na drugim elektrykiem tzw „pojemnym” rodzinym większym od Leaf II i tak myśle ze z rabatem Ok 5%!wersja podstawowa wyszłaby poniżej 150k , pytanie czy warto ....
Jeździłem 1st edition (nie 1st MAX) 77kW 204KM tj. bez HUD i Matrix LED. Dynamika bardzo w porządku, chciałbym też gdzieś dopaść Pure 149KM ale to może być trudne ;) Jeżeli szukasz dużo miejsca to w ID 4 je znajdziesz bez problemu.

Już byłem skłonny zamawiać po pojawieniu się w piątek nowego cennika jednak teraz okazuje się że:
- pure ma tylko ładowanie DC 50kW w polskim cenniku - wysłałem zapytanie czy to nie błąd,
- dziwnie wyceniony jest HUD i niektóre pakiety - 2x drożej niż w cenniku niemieckim bądź polskim dla ID.3, wygląda na kolejny błąd.

Dodam jeszcze że mi udało się otrzymać ofertę z rabatem rzędu 2%. Jeżeli otrzymałeś propozycję 5% upustu z chęcią dowiem się w jakich okolicach.
 

Master

Zadomawiam się
Jeździłem 1st edition (nie 1st MAX) 77kW 204KM tj. bez HUD i Matrix LED. Dynamika bardzo w porządku, chciałbym też gdzieś dopaść Pure 149KM ale to może być trudne ;) Jeżeli szukasz dużo miejsca to w ID 4 je znajdziesz bez problemu.

Już byłem skłonny zamawiać po pojawieniu się w piątek nowego cennika jednak teraz okazuje się że:
- pure ma tylko ładowanie DC 50kW w polskim cenniku - wysłałem zapytanie czy to nie błąd,
- dziwnie wyceniony jest HUD i niektóre pakiety - 2x drożej niż w cenniku niemieckim bądź polskim dla ID.3, wygląda na kolejny błąd.

Dodam jeszcze że mi udało się otrzymać ofertę z rabatem rzędu 2%. Jeżeli otrzymałeś propozycję 5% upustu z chęcią dowiem się w jakich okolicach.
Zakładam że będzie 5% na postawie obserwacji udzielonych rabatów w VAG , głównie u Skody Eniaq . Jestem przed jazda próbna ale czekam na wersja Pure , potem dostanę ofertę , odezwę się
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Odnośnie upustów, które mi zaproponowano. Dla oferty z końcówki kwietnia na ID 4 77 Pro Performance Business - cena auta z wyp. dodatkowym 232 tyś. upust 12 tyś. Dla wersji Life - cena auta 216 tyś. upust prawie 11 tyś.
Będzie bardzo fajnie jeśli będziemy się dzielić ofertami wraz z upustami.
 

Master

Zadomawiam się
Odnośnie upustów, które mi zaproponowano. Dla oferty z końcówki kwietnia na ID 4 77 Pro Performance Business - cena auta z wyp. dodatkowym 232 tyś. upust 12 tyś. Dla wersji Life - cena auta 216 tyś. upust prawie 11 tyś.
Będzie bardzo fajnie jeśli będziemy się dzielić ofertami wraz z upustami.
To tak mniej więcej jak powyżej napisałem 5% , ja byłem tydzień temu i pytałem o wersje Pure 52kwh - upust Max 8-9 tys dali czyli 160 tys * 5% wychodzi wiec podobnie
Jak myślisz czekamy jeszcze ? Zbierać na 77kwh ?
Kurczę ta bateryjka 77 to jednak jest dużo większa , sam nie wiem …
 

marcinsz

Zadomawiam się
To tak mniej więcej jak powyżej napisałem 5% , ja byłem tydzień temu i pytałem o wersje Pure 52kwh - upust Max 8-9 tys dali czyli 160 tys * 5% wychodzi wiec podobnie
Jak myślisz czekamy jeszcze ? Zbierać na 77kwh ?
Kurczę ta bateryjka 77 to jednak jest dużo większa , sam nie wiem …
Ja czekam na 52kWh i 110kW moc ładowania.
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Ja miałem wybierać między ID4 a TM3SR+. Już miałem zamawiać TM3 ale Kia EV6 strasznie zamieszała. Czekam więc z zakupem do przyszłego roku. Albo będzie TM3 z Berlina albą Kia EV6 77
 

Master

Zadomawiam się
Ja miałem wybierać między ID4 a TM3SR+. Już miałem zamawiać TM3 ale Kia EV6 strasznie zamieszała. Czekam więc z zakupem do przyszłego roku. Albo będzie TM3 z Berlina albą Kia EV6 77
TM3 a nie TMY ?
dla mnie wybory marzeń to TMY - ioniq 5 ( albo Kia ) - Nissan Aryia
VW ID.4 w wersji z mała bateria i podstawowym wyposażeniem jest jednak zdecydowanie taniej do kupienia od w/w trójcy
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ale irytujące jest to śmiecenie. To jest forum, a nie tablica reklamowa. Chcecie przekazać coś o autach to napiszcie jak na forum przystało. A nie "chcesz się dowiedzieć to obejrzyj film".
 

SamochodyElektryczneKRK

Zadomawiam się
Ale irytujące jest to śmiecenie. To jest forum, a nie tablica reklamowa. Chcecie przekazać coś o autach to napiszcie jak na forum przystało. A nie "chcesz się dowiedzieć to obejrzyj film".
Od 1:13 do 12:23 jest omówienie (podsumowanie). Nawet nie zerknąłeś.
Jak ktoś lubi w trasie słuchać, to ma jak znalazł, żeby nie odrywać głowy od drogi. Jak się nie podoba, skasujcie. Nie ma problemu. Uważamy, że bez sensu przepisywać na forum to, co się mówi. Obraz warty więcej niż tysiąc słów.
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Co do merytorycznej strony podjazdu po trawie. To przy tylnym napędzie i szosowych oponach to raczej normalne. Pamiętam swoje zdziwienie gdy chciałem pokazać bratankom żony jak jeździ 4x4 po błocie, akurat byliśmy w Kryspinowie. Tam na pustym, płaskim kawałku błota wjechałem i się zatrzymałem na środku. Próba ponownej jazdy była mocno utrudniona i już myślałem że będę musiał prosić o popchnięcie auta. W tym przypadku jest podobnie jak w motocyklu, próba jazdy pod górkę po trawie kończy się w najlepszym razie postawieniem motocykla prostopadle do kierunku podjazdu. ID.4 to nie jest tzw terenówka i jeździ podobnie jak ID.3 może tylko prześwit ma większy, ale tego nie jestem pewien. Jako taki wymaga w takich warunkach delikatności, jak nie ruszy bez dodawania gazu to trzeba się cofnąć. Jak już ruszy to nie należy mu zbytnio przeszkadzać, kontrola trakcji zrobi wszystko co możliwe aby nam się udało wjechać na górkę. Dlatego, osobiście lubię jeździć w zimie ID.3, ale zimowe opony to podstawa, niestety nie ma dostępności opon typu AT do ID.3, wtedy można by sobie pozwolić na więcej w warunkach poza asfaltem. Chociaż i tak na zbyt wiele nie pozwoli na prześwit, a to on wraz z mocą silnika jest moim zdaniem najważniejszy, 4x4 to już jak ktoś naprawdę walczy w błocie. Większość można bez problemu opędzić tylnym napędem, o czym świadczą choćby kraje azjatyckie gdzie pickupy to nie wszytkomające 4x4, a na jakiś pistach w Maroku spotykamy jadące z naprzeciwka stare mercedesy obładowane pod sam dach.
 

Attachments

  • 13082808605_53796248d3_h.jpg
    13082808605_53796248d3_h.jpg
    229 KB · Liczba wyświetleń: 3
  • 13082931463_a2cea26f0a_h.jpg
    13082931463_a2cea26f0a_h.jpg
    248 KB · Liczba wyświetleń: 4
  • 13083151184_2533fc726b_h.jpg
    13083151184_2533fc726b_h.jpg
    340,8 KB · Liczba wyświetleń: 4
  • 13083176694_f2f584982a_h.jpg
    13083176694_f2f584982a_h.jpg
    106,6 KB · Liczba wyświetleń: 4

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Ale irytujące jest to śmiecenie. To jest forum, a nie tablica reklamowa. Chcecie przekazać coś o autach to napiszcie jak na forum przystało. A nie "chcesz się dowiedzieć to obejrzyj film".

Podpisuję się pod opiniami Panów @vwir i @krzyss . Jeśli jest coś ciekawego, proszę to sprzedać. Częste wklejki z własnymi produkcjami mogą zostać uznane za spam. Dziękuję za zrozumienie.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Od 1:13 do 12:23 jest omówienie (podsumowanie). Nawet nie zerknąłeś.
Jak ktoś lubi w trasie słuchać, to ma jak znalazł, żeby nie odrywać głowy od drogi. Jak się nie podoba, skasujcie. Nie ma problemu. Uważamy, że bez sensu przepisywać na forum to, co się mówi. Obraz warty więcej niż tysiąc słów.
A my uważamy dokładnie odwrotnie.
Często jedno zdanie jest warte więcej niż pół h bylejakiego filmu.
Zwłaszcza że jego przeczytanie zajmie kilkanaście sekund....
 

SamochodyElektryczneKRK

Zadomawiam się
Co do merytorycznej strony podjazdu po trawie. To przy tylnym napędzie i szosowych oponach to raczej normalne. Pamiętam swoje zdziwienie gdy chciałem pokazać bratankom żony jak jeździ 4x4 po błocie, akurat byliśmy w Kryspinowie. Tam na pustym, płaskim kawałku błota wjechałem i się zatrzymałem na środku. Próba ponownej jazdy była mocno utrudniona i już myślałem że będę musiał prosić o popchnięcie auta. W tym przypadku jest podobnie jak w motocyklu, próba jazdy pod górkę po trawie kończy się w najlepszym razie postawieniem motocykla prostopadle do kierunku podjazdu. ID.4 to nie jest tzw terenówka i jeździ podobnie jak ID.3 może tylko prześwit ma większy, ale tego nie jestem pewien. Jako taki wymaga w takich warunkach delikatności, jak nie ruszy bez dodawania gazu to trzeba się cofnąć. Jak już ruszy to nie należy mu zbytnio przeszkadzać, kontrola trakcji zrobi wszystko co możliwe aby nam się udało wjechać na górkę. Dlatego, osobiście lubię jeździć w zimie ID.3, ale zimowe opony to podstawa, niestety nie ma dostępności opon typu AT do ID.3, wtedy można by sobie pozwolić na więcej w warunkach poza asfaltem. Chociaż i tak na zbyt wiele nie pozwoli na prześwit, a to on wraz z mocą silnika jest moim zdaniem najważniejszy, 4x4 to już jak ktoś naprawdę walczy w błocie. Większość można bez problemu opędzić tylnym napędem, o czym świadczą choćby kraje azjatyckie gdzie pickupy to nie wszytkomające 4x4, a na jakiś pistach w Maroku spotykamy jadące z naprzeciwka stare mercedesy obładowane pod sam dach.
Dzięki za ten głos, też mnie to zdziwiło, ale może nie powinno tak bardzo. Film już skasowali z forum. Ale porozmawiać można.
 

JareG

Pionier e-mobilności
I tak nie będę Ci streszczał cudzych filmów. Przykro mi.
W końcu się polubicie.. 🤣
"My będziemy ich tak kochać, aż i oni nas pokochają" (jakoś tak to szło..)

Pozdrawiam
 
Top