Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Idzie zima - a ogrzewania ni ma - następna awaria mojej Tesli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="consigliero, post: 77479, member: 286"] To 500 km mnie zaciekawiło, bo to chyba taki motoryzacyjny standard. Nasz motocykl który swoje już przejechał, miał dużo akcji które można by nazwać chorobami wieku dziecięcego. Oprócz rzeczy grubszych jak wymiana wału korbowego przy 35 kkm, na szczęście na koszt BMW, mieliśmy przygody z hamulcem głównym. Jadąc sobie kiedyś po niemieckiej autostradzie z żoną na siedzeniu kuframi z bagażem oraz dopiętym kołem szprychowanym które centrowaliśmy w specjalnym niemieckim zakładzie, jedziemy spokojnie ze 140 km/h a przed nami pewien starszy pan z Niemiec w bawarskim kapelusiku w swoim szybkim vw polo, postanowił wyprzedzić jakiś pojazd. Z odpowiednią prędkością, pewnie z 80 km/h wjechał nam przed przednie koło. Muszę powiedzieć że nasz motocykl pięknie zahamował awaryjnie, wrażenie jak tylne koło przy obciążeniu podnosi się w górę bezcenne, no ale to był początek czegoś co przez następne miesiące było swoistym zjawiskiem paranormalnym. Od tego momentu podczas hamowania pojawiały się drgania na kierownicy. Serwis się starał, wymienili tarcze, 500 km problem wraca, wymieniali po jednej tarczy, za każdym razem po 500 km problem wracała. Mechanik zmieniał klocki, 500 km problem wracał , zmienili opony 500 km problem wracał. Już traciłem nadzieję gdy wybraliśmy się do Ga-Pa na zlot motocyklowy a tam jest takie miejsce gdzie fabryka stawia sobie namiot i można spróbować uzyskać odpowiedź na problemy techniczne. Okazało się że w kwietniu tego roku była akcja techniczna na element antywibracyjny w tarczach. Moje tarcze miały ten element po jednej stronie, normalne motocykle mają te sprężynki po dwóch, ale chcieli przyoszczędzić i dali jedną. W wyniku tej akcji można było otrzymać specjalną tarczę która pasowała tylko do naszego modelu, fabryka po jednym sezonie zrezygnowała z elektrycznego wspomagania hamulców i modele późniejsze miały tarcze normalne. Po jej założeniu skończył się syndrom 500 km. Tarcze mają już ze 200 kkm i jeszcze pojeżdżą. Nie można założyć tarczy od poprawionego modelu bo tamte nie wejdą w zacisk, nasze mają podfrezowane miejsce na dodatkowy element sprężysty. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Idzie zima - a ogrzewania ni ma - następna awaria mojej Tesli
Top