Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Tematy ogólne
Infrastruktura EV w Wielkiej Brytanii
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Gandalf, post: 44473, member: 392"] Lepiej jest więcej nawet jeśli wolniej. Wiadomo, nie chodzi o podróż, bo wtedy najlepiej supercharger 150kW+ Natomiast w scenariuszu jazdy wkoło przysłowiowego komina, fajnie było by móc idąc idąc do kina, fryzjera, galerii (nie no..., handlowej, no coś Ty) móc się podpiąć, 11kW - super, ale jeśli miało by być zamiast 2x11kW, to 8x słupków współdzielących te 22kW to by było jeszcze lepiej. (jak jesteś sam lub z innym pojazdem masz 11kW, jak cztery auta to już tylko po 5kW. Nawet jeśli to coś jest darmowe, to koszt utrzymania takiego ładowania to 22zł / godzinę na osiem miejsc postojowych. Takie kino spokojnie sobie to na popcornie odbije, a jaka reklama! :-) Samochód przez większość czasu stoi, gdyby przez część tego czasu ładował się nawet b. wolno to i tak by był ciągle naładowany. Ile dziennie człowiek przejeżdża? 30km? Czyli góra jakieś 8kWh. 8h praca + 8h sen. Potrzeba 500W by to skompensować w tym czasie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Tematy ogólne
Infrastruktura EV w Wielkiej Brytanii
Top