Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Inicjatywa obywatelska w kwestii badań technicznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 130997, member: 319"] co do zasady - ciekawi mnie, czy właśnie na podstawie tego, że na tarczy są ślady korozji (pow. cierna) w de uwalą przegląd? ew. jeśli hamulce działają słabo i mają ślady jak powyżej, to jaki byłby wynik badania gdyby pacjent przeleciał kilka ostrych hamowań przed przeglądem... w PL przeważnie, "słabsze" hamowanie, ze śladami (nie zgnilizną) korozji na pow. ciernych to pass z tłumaczeniem "mało używane" to tak jest. co masz na myśli nierówne ślady? zagłębienia typu "rysa" równo dookoła? czy powierzchnia przylegania klocka? Jeśli hamowały jak żyleta, to co się zmieniło w bezpieczeństwie? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Inicjatywa obywatelska w kwestii badań technicznych
Top