Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Inicjatywa obywatelska w kwestii badań technicznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 131002, member: 1203"] Tak, jest to powód do oceny negatywnej badania, tak samo jak i w Polsce To zależy jak bardzo zaawansowana jest korozja. Delikatny nalot zetrzesz mocniejszym hamowaniem, większej korozji nie. Dodatkowo korozja na tarczy zwiększa ilość syfu na tłoczkach co często prowadzi do zastania się prowadnic i/lub tłoczka. Tylko że to jest patologia polskiego systemu gdzie diagnosta woli przepuścić niesprawny pojazd żebyś nie pojechał do konkurencji niż zgodnie z przepisami nie podbić dowodu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Inicjatywa obywatelska w kwestii badań technicznych
Top