Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Instalacja Wall connector
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="AntoniFerdynand, post: 130554, member: 2775"] Zgodzę się i nie zgodzę się z tym więc po kolei: 1. Dla 3-fazowej instalacji 11KW/16A przewód 2,5mm2 (wg wszelkich tablic) w zupełności wystarczy ale oczywiście im grubszy tym większy zapas ale... 2. Przewód 4mm2 czy 6mm2 rzeczywiście nie jest istotnie droższy w całej instalacji niemniej: a) spróbuj wpiąć 4mm2 lub 6mm2 jako dodatkowy przewód do zainstalowanego wcześniej 3-fazowego bezpiecznika (a to rozwiązanie opisywałem) - może być niewykonalne lub wymagaż wywalenia tego co tam było wcześniej podpięte. b) nie daję głowy czy 4mm2 a zwłaszcza 6mm2 wejdzie w gniazda WallConectora, c) prowadź ten 5 żyłowy przewód z przekrojami 4 czy 6 mm2 przez garaż, zwłaszcza wyginając go to tu to tam. 3) 4 i 6 mm2 można przyjąć jako rezerwa do późniejszej modernizacji WC z przejściem na 22KW ale mamy znowu ale... a) czy sam budynek ma odpowiednie przyłącze dla 22KW ładowarki + pozostałych urządzeń w sytuacji godziny W b) czy zainstalowane na tablicy bezpieczniki (jak wcześniej - taki wariant samodzielnej instalacji opisywałem) są dedykowane do obsługi takiej mocy/natężenia. 4) Nawet jak nasz Wall Conector ma teoretycznie 22KW i w przyszłości będą zapewne auta z taką mocą ładowania AC to do czego nam taka prędkość ładowania w garażu? Nawet jak będziemy dysponowali 100KW akumulatorem netto i będziemy incydentalnie musieli go naładować powiedzmy od 10% do 100% to na tych 11KW w noc damy radę a to skrajny przypadek. 22KW w WallConectorze ma sens jak prowadzimy małą restaurację przy drodze, sklep czy inne takie miejsce i jako dodatkową usługę chcemy klientom zrobić dobrze. Może jeszcze warianty taksówki czy auta dostawczego ale to chyba nie nasz przypadek. Dla własnych domowych potrzeb sensu to to raczej nie ma a przynajmniej w najbliższej - spodziewanej przyszłości. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Instalacja Wall connector
Top