Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Instalacja wallboxa w garażu podziemnym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="testowy, post: 226169, member: 4928"] Statystyki są znane, średni ICE zapala się częściej niż średni EV. Ale chyba każdy czuje, że średnia wieku "średniego ICE" jest dużo wyższa niż "średniego EV". Dużo więcej Ziutków majstruje też przy ICE, niż przy EV itd. Poza tym, rygorystyczne wytyczne zostały stworzone dla konkretnego przypadku - [B]ładowania[/B] EV/PHEV. A to już jest co innego, bo spece zgodzili się, że czynność ładowania jest jednak bardziej niebezpieczna niż po prostu postój ICE/EV. A kwestia przyłącza - bo to może dać W.M. do myślenia - przecież masz w mieszkaniu licznik z jakąś umową przyłączeniową. Zapewne technicznie mógłbyś pociągnąć 3f zza licznika do garażu. Używałbyś w taryfie nocnej - więc mocy własnego PPE byś nie przekroczył. Budynek w nocy też ma znacząco mniejsze zużycie energii. W takiej sytuacji ekspertyza nie powinna obejmować analizy mocy przyłączeniowej budynku, bo nic się nie zmieni. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Instalacja wallboxa w garażu podziemnym
Top