Ioniq 6 ładowanie za pomocą firmowej ładowaki 16A - mały problem

rkon

Zadomawiam się
Dostałem zastępcze auto nowego Ioniqa 6. Mam możliwosc ladowania go w garażu tylko z gniazda 230V. Ma na pokładzie ładowarkę AC 12A. Trochę się zdziwiłem bo jak podłączam ładowarkę to ładuje połową mocy 6A i to pokazuje tez na wyświtlaczu. Auto pokazuje że dostaję prąd 1,2kW i to się pokrywa. W ustawieniach w aucie mam poziom AC na 100%. Wcześniej korzystałem z tego samego gniazad ładując Kia Ceed PHEV ładowarka 10A i nie było żadnego problemu. Jak to wygląda u innych Ioniqarzy, możecie coś doradzić?
 

abes99

Posiadacz elektryka
A cegła nie ma jakiegoś przycisku do zmiany natężenia prądu? Ta sama ładowarka w obu przypadkach? Ze zwykłego gniazdka z reguły 10A zalecają dla dłuższego czasu ładowania...
 

abes99

Posiadacz elektryka
Spróbuj nacisnąć przed rozpoczęciem ładowania, może wtedy da radę zmienić. Albo przytrzymać dłużej :unsure:
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Dostałem zastępcze auto nowego Ioniqa 6. Mam możliwosc ladowania go w garażu tylko z gniazda 230V. Ma na pokładzie ładowarkę AC 12A.
Na pewno na pokładzie ma ładowarkę 3*16A.
A jeśli mówisz o evse, które dodali do auta, to może mieć możliwość zmiany natężenia produkowanego prądu.
Przyciskiem.
 

rkon

Zadomawiam się
20250719_084708.jpg
I jest pełny sukces. Dzięki za podpowiedz. Przytrzymujac dłużej przycisk zaczyna mrugac wyświetlacz z aktualnym amperarzem. Później naciskamy i przełącza się na kolejne amperarze tj 8, 10, 12 a jak dokonamy wyboru to znów przytrzymujemy przycisk żeby to potwierdzić
 

Attachments

  • 20250719_084724.jpg
    20250719_084724.jpg
    1,3 MB · Liczba wyświetleń: 3
Top