Tak informacyjnie. Pokonuje dość regularnie tę samą trasę 210km składającą się z 60km drogi ekspresowej i reszty drogi krajowej.
Trasa bez przyczepki średnio za 10 przejazdów, czasem z wiatrem czasem pod wiatr (wiosna, lato, jesień) wychodzi 50% (startując z 100% lub 80%). 120-130km/h na ekspresowej i 100 poza zabudowanym. Średnie zużycie pokazuje około 15KW/100km.
Z przyczepką 4 próby, z wiatrem i pod wiatr (latem), wychodzi średnio 62% startując z 100% lub 80%. Ekspresowa 90km/h, 75km/h poza zabudowanym. Średnie zużycie pokazuje około 21KW/100km ( co sugerowałoby że zużywa o 40% energii więcej)
Miarodajne jest chyba porównanie 62% do 50% co daje 24% różnicy.
Obciążenie przyczepki raczej znikome. Ioniq5 (2022) w wersji AWD 73KW
Może komuś się przyda ta informacja. Ogólnie sporo jak na tak małą przyczepkę. Znaczy większość przyczepek z plandeką jest większa (wiem, że opory powietrza i kwadrat prędkości, itd..._).
Trasa bez przyczepki średnio za 10 przejazdów, czasem z wiatrem czasem pod wiatr (wiosna, lato, jesień) wychodzi 50% (startując z 100% lub 80%). 120-130km/h na ekspresowej i 100 poza zabudowanym. Średnie zużycie pokazuje około 15KW/100km.
Z przyczepką 4 próby, z wiatrem i pod wiatr (latem), wychodzi średnio 62% startując z 100% lub 80%. Ekspresowa 90km/h, 75km/h poza zabudowanym. Średnie zużycie pokazuje około 21KW/100km ( co sugerowałoby że zużywa o 40% energii więcej)
Miarodajne jest chyba porównanie 62% do 50% co daje 24% różnicy.
Obciążenie przyczepki raczej znikome. Ioniq5 (2022) w wersji AWD 73KW
Może komuś się przyda ta informacja. Ogólnie sporo jak na tak małą przyczepkę. Znaczy większość przyczepek z plandeką jest większa (wiem, że opory powietrza i kwadrat prędkości, itd..._).
Last edited: