Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
IONIQ5 z przyczepką jak na zdjęciu zużywa o 24% więcej energii - przy jeździe sporo wolniejszej
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Lajkonik, post: 105109, member: 1011"] Tak informacyjnie. Pokonuje dość regularnie tę samą trasę 210km składającą się z 60km drogi ekspresowej i reszty drogi krajowej. Trasa bez przyczepki średnio za 10 przejazdów, czasem z wiatrem czasem pod wiatr (wiosna, lato, jesień) wychodzi 50% (startując z 100% lub 80%). 120-130km/h na ekspresowej i 100 poza zabudowanym. Średnie zużycie pokazuje około 15KW/100km. Z przyczepką 4 próby, z wiatrem i pod wiatr (latem), wychodzi średnio 62% startując z 100% lub 80%. Ekspresowa 90km/h, 75km/h poza zabudowanym. Średnie zużycie pokazuje około 21KW/100km ( co sugerowałoby że zużywa o 40% energii więcej) Miarodajne jest chyba porównanie 62% do 50% co daje 24% różnicy. Obciążenie przyczepki raczej znikome. Ioniq5 (2022) w wersji AWD 73KW Może komuś się przyda ta informacja. Ogólnie sporo jak na tak małą przyczepkę. Znaczy większość przyczepek z plandeką jest większa (wiem, że opory powietrza i kwadrat prędkości, itd..._). [ATTACH type="full" alt="IOniq5ZPrzyczepką.jpg"]12077[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
IONIQ5 z przyczepką jak na zdjęciu zużywa o 24% więcej energii - przy jeździe sporo wolniejszej
Top