Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 186289, member: 89"] Jeszcze słowo o ładowarce 400 kW Polenergia. Duży gruby kabel i nawet mimo dużej długości lewą ręką ciężko było go skierować w gniazdo przy 10°C bo sztywny. Z niewiadomych przyczyn ładowanie przerwane po dostarczeniu 55 kWh i nie dało się później wystartować ponownie od razu. Dopiero za 3 razem po odwieszeniu i ponownym podłączeniu wtyczki ruszyło. FV przyszła prawie od razu na te 55 kWh, ale na drugą porcję ładowania nie mam do tej pory. Na karcie widzę 2 blokady po 100 zł i jedną 96,24 zł (prawie dokładnie 55kWh x 1,75 zł/kWh bez grosza). Takie 100 zł to ~57 kWh ładowania, więc może tak rozłączają, zamiast założyć od razu druga blokadę? Bez sensu, ale ciężko ocenić po jednym ładowaniu, za parę godzin będę wracał i też ładował więcej niż 55 kWh i dowiemy się, czy takie rozłączanie po 55 kWh to u nich standard. Ps. Kulczyk (z za grobu) wyciągnął mi z kieszeni 110 zł... Masakra to jest jakaś... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
Top