Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 186338, member: 1241"] Straty na silnikach i inwtererach są uwzględnione. Tesla nie liczy tylko zużycia na postoju. [USER=89]@Michal[/USER] Stan naładowania może mieć dość znaczny błąd, można naładować np auto do 60% przyjść za parę godzin i Tesla stwierdzi ze jest jednak 62% bo temperatura się zwiększy. Żaden samochód nie jest w stanie zmierzyć strat w baterii, a przy szybkim ładowaniu i przy bardzo szybkiej jeździe są większe. Np 2kWh mogło w trakcie jazdy zamienić sie na ciepło w baterii bo nagrzewa sie się jak pobieramy z niej energię. Wtedy trzeba by dodać te 2kWh do 87.34. Przy jeździe 100km/h mogłoby to być np 1kWh. Dlatego to co policzyłeś to jest użyteczna pojemność baterii przy jeździe 140km/h i przy określonej temperaturze baterii, przy mniejszej prędkości taka pojemność będzie większa. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
Top