Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 186353, member: 1241"] Ale jak to całe? Tesla na postoju zużywa bardzo dużo energii dlatego nie liczy tego do jazdy. W trakcie jazdy liczy się wszystko oprócz strat w baterii. Każde auto ma pomiar tuż przed baterią i liczy ile wchodzi do baterii i ile z niej wychodzi. I zawsze wejdzie więcej energii elektrycznej niż wyjdzie. Różnica wydzieli się jako ciepło w baterii. Im szybsze ładownaie i bardzie jdynamiczna jazda tym większa będzie różnica. [ATTACH type="full"]21279[/ATTACH] Jedyny sposób na dokładny pomiar pojemności to naładowanie do 100% i spokojna jazda do 0% ( wartości bliskie 100% i 0% szczególnie ważne dla LFP) Tutaj taki test i od tego momentu filmu omawiane wyniki. Jest nawet tam omówione to że na starcie BMS pokazywał że ma 55.1 a zużył 54.6 czyli 0.5kWh znikneło w baterii. Im szybsze ładowanie i szybsza jazda tym więcej zniknie [MEDIA=youtube]7_q5cVLzK-M:484[/MEDIA] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
Top