Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 186762, member: 89"] [B][SIZE=5]Jeszcze o światłach [/SIZE][/B] Prawie całą trasę jechałem A2 i S3, więc miałem ustawione automatyczne długie matrixy. Obserwowałem działanie świateł bardzo dokładnie, zwłaszcza na S3, bo tam był mniejszy ruch i rzeczywiście miały szansę na błędy. Auto dosłownie 1 raz nie wygasiło segmentów świecących na TIRa, bo jego światła były przesłonięte barierką, choć miał dwa punktowe na górze i ja go widziałem i sam wyłączyłem długie. Problemy były też przy tych takich zielonych plastykowych paletkach na środku - one niby zasłaniają światła z naprzeciwka ale nie do końca i było takie błyskanie. Zaobserwowałem też co najmniej 20 samochodów, które jechały z naprzeciwka i oślepiały mnie, więc zakładam, że też miały matrixonwe długie, bo wątpię, żeby po prostu świecili długimi podczas jazdy. Żadne z tych aut nie było Teslą. Rozpoznałem 2 Toyoty kilka Renault i Citroen oraz VW i Audi. Najczęściej byłem oślepiany jadąc lewym pasem, więc obstawiam, że oni też mogli nie widzieć moich świateł przez barierkę. Ps. Niedawno uświadomiłem sobie też dlaczego tak bardzo od kilku / kilkunastu lat nie lubię jeździć w deszczu, co kiedyś nie było dla mnie żadnym problemem. Mianowicie obecnie nowsze auta mają bardzo mocne reflektory i mokry asfalt odbija te ich światła prosto w oczy kierowców naprzeciwko. Fajnie by było, gdyby auto po wykryciu mokrej nawierzchni mogło zmniejszać snop światła albo jeszcze lepiej wyliczało kąty i też wyłączało / przyciemniało odpowiednie segmenty. Hmmm... jaki inny producent oprócz Tesli mógłby wprowadzić takie rozwiązanie w całej swojej flocie w kilka dni? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jadę sam trasę, to z nudów opiszę trasę
Top