Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
jak GreenWay oszukuje na roamingu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 163250, member: 1203"] Jakoś nie zauważyłem tego Akurat te dwa tematy są połączone więc odpowiem na to razem. A propos kart jak już lubujesz się w cytatach z FAQ to nie zapominaj też o takich [ATTACH type="full" alt="1718708684160.png"]18562[/ATTACH] Czyli karta RFID ma umożliwić rozpoczęcie sesji w roamingu a to że można włączyć ładowarki GW to skutek uboczny, szczególnie że zgodnie z [URL='https://data.greenway.sk/clientzone/pl/GWP_GTC_PL.pdf']regulaminem[/URL] z którym masz obowiązek się zapoznać i przestrzegać to według punktu 1.5. [SPOILER="regulamin"] 1.5 Przed przystąpieniem do korzystania z usług ładowania w danym punkcie ładowania zaloguj się do naszej aplikacji webowej lub mobilnej (Aplikacje), aby uzyskać informacje o obowiązujących cenach, sposobach uwierzytelniania lub innych warunkach naszej usługi.[/SPOILER] Przed każdorazowym rozpoczęciem sesji ładowania masz [B][U]OBOWIĄZE[/U][/B][U][B]K[/B][/U] zalogować się w aplikacji lub portalu GW i sprawdzić ceny /warunki ładowania. Więc tak, to klient ma wiedzieć ile będzie kosztowało ładowanie co zresztą jest wyraźnie zaznaczone zarówno w regulaminie jaki i FAQ na który się powołujesz. A skoro i tak musisz się zalogować w jednej z aplikacji i kliknąć w konkretny punkt ładowania to tak, jest to podstawowy sposób obsługi stacji a karty RFID są opcjonalnym dodatkiem. [SPOILER="regulamin"] regulamin: 5.4 Warunki cenowe naszych usług, w tym zasady korzystania z naszych planów cenowych, są określone w opublikowanym na naszej stronie internetowej cenniku. W przypadkach określonych w cenniku, cena na wskazanych punktach ładowania jest udostępniana jedynie za pośrednictwem naszych Aplikacji. Cena może być także udostępniona na naszej stronie internetowej oraz być dostępna za pośrednictwem hiperłącza w punkcie ładowania. 5.5 Aby uzyskać informację o cenie obowiązującej dla konkretnego punktu ładowania, zaloguj się do naszych Aplikacji. FAQ: [ATTACH type="full" alt="1718709473703.png"]18563[/ATTACH] [/SPOILER] A to że na złość mamie próbujesz sobie odmrozić uszy świadomie i rozmyślnie łamiąc regulamin operatora a później biegasz po forach płacząc jaki to ten operator jest zły to tylko i wyłącznie Twój problem. To nie chodzi o aplikację Volvo bo to jest tylko przykład. Na android automotive powstaną apki innych operatorów bo to nieduży port z wersji na telefony a można używać takiej apki w każdym infotainment na android automotive. Volvo jest po prostu pierwsze. Tak na marginesie dodam iż widać tam też ładowarki innych operatorów ale bez pełnej obsługi (brak podpisanej umowy roamingowej). Obsługuje też plug & charge (jeśli samochód i ładowarka są do tego przystosowane). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
jak GreenWay oszukuje na roamingu
Top