Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Jak sprzedać używanego elektryka?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ev3, post: 182794, member: 2602"] A jaki kupiłeś? Nowy? Problem jest taki, że nie tylko Soul. Można przyjąć, że wszystkie elektryki. Przynajmniej tak wynika z mojej analizy rynku (i cen wynajmu, oraz przewidywanych wartości rezydualnych, dla bev które mógłbym teraz kupić w zamian). Dealer nie pyta jakie auto elektryczne chcesz mu oddać, z góry mówi że ŻADNYCH elektryków nie przyjmuje w rozliczeniu i już. Akurat w przypadku Soula (i Niro czy Kony też) to nieprawda, żadna konkurencja cenowa do dziś, nawet nie zbliża się do jego parametrów i zasięgów. Tyle że prędkość ładowania zazwyczaj ma lepszą. Tutaj akurat też nie ma problemu - połowa jeszcze jej jest. Ryzyko przy używce jest zawsze, ale przy zapłacie połowy ceny nowego, to już niewielki problem, który jest w nią wkalkulowany. Ale to już dotyczy zarówno używanych jak i nowych elektryków. Powiedziałbym że wręcz głównie nowych. Myślę właśnie. Zwłaszcza że soula kupowałem w miejsce hybrydowego c-hr, więc też wiem z czym to się wiąże i nie bardzo to trawię. Sposób jazdy bev odpowiada mi o wiele, wiele bardziej. Ale może faktycznie nie za 30 tys zł rocznie więcej. Dlatego chętnie bym znalazł jakąś opcję pośrednią. Jakąś hybrydę, ale jeżdżącą jak elektryk (czyli musiałaby mieć 250-300 KM pod maską, dość dużą baterię żeby nie przełączać się na ice przy mocniejszym wciśnięciu gazu), ale tracącą na wartości, tak jak hev od Toyoty. Najlepiej lekko używaną, żeby ominąć największy spadek wartości w pierwszym roku. No i koniecznie z jakimś sensownym prześwitem, bo 13,5 cm które ma plugin w C-HR po podwieszeniu dodatkowej baterii, to już gruba przesada. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Jak sprzedać używanego elektryka?
Top