Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Jak sprzedać używanego elektryka?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ynek, post: 182805, member: 4207"] Salonowy, z wyprzedaży rocznika, ale z dopłatą (jako jeden z ostatnich załapałem się na dopłatę do leasingu). Zgadza się, dotyczy wszystkich, ale w szczególności nietuzinkowych (w przypadku ICE jest ten sam problem z nietuzinkowymi autami). Podejrzewam, że dzięki temu na Soula były tak duże rabaty. Kia jest pewnego rodzaju wyjątkiem ze względu na długą gwarancję i już dość "sprawdzony" napęd. Niepewność jednak pozostaje, bo co zrobić gdy jednak dojdzie do awarii za którą przyjdzie zapłacić połowę wartości tego używanego pojazdu. Sieć warsztatów naprawiających elektryki niemal nieistnieje, zostaje tylko ASO, które także ma niewielkie doświadczenie. Ryzyko jest nie tylko w związku z ceną, ale także z pytaniem gdzie i jak to później serwisować/ naprawiać. Myślę, że potrzeba trochę więcej lat i większego udziału BEV na rynku, a także większej siatki serwisów z dobrym know-how, aby ludzie się zaczęli przekonywać. Co do ryzyka wkalkulowanego w cenę... jakby patrzeć na ceny katalogowe to tak. Jak spojrzymy na realne ceny transakcyjne + dofinansowanie, to jednak nie mówimy o połowie ceny nowego, tylko trochę większym procencie. Statystyki mówią, że PHEV to najbardziej zawodne z nowych samochodów. Poziom komplikacji, gdzie mamy zarówno drogie baterie jak i silnik spalinowy ze swoim osprzętem, wagę elektryka... Dla mnie z konstrukcyjnego punktu widzenia PHEV to połączenie wad elektryków i samochodów spalinowych po to, aby zaspokoić normy emisji i sprzedać samochód osobom, które mają wysoki "range anxiety". Ale to moja opinia :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Jak sprzedać używanego elektryka?
Top