Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Jak sprzedać używanego elektryka?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25, post: 184913"] Myślę że życie zweryfikowało drogie BEV, bo w PL jest lęk przed "zasięgozą" i "bateriozą" a płacenie sto kilkadziesiąt tys za używkę BEV, gdy dobrze wyposażony ICE kosztuje tyle samo, wciąż NIE jest akceptowalne. Niezmiennie wierzę w małe elektryczne auta za 60-80 tys zł które mogą zrobić różnicę i odczarować wizerunek BEV jako pięknych dwutonowych cacek umiejących w 2,5 sekundy do setki. Tylko tych aut po 60-80 tys (nowych) wciąż nie ma. Coś tam próbuje Dacia Spring II ale, choć nie najgorsza pod katem parametrów elektrycznych, urąga nieco standardom "bycia samochodem". Skoro małe ICE umieją być po 60-70 tys to BEV tym bardziej będą umiały kiedy za rok, dwa, trzy w końcu stanieją baterie. Rynek baterii mocno rośnie i, podobno, zmiany cen w dół będą ogromne. Czekam więc niecierpliwie na eC3, małego Hyundaia, czy Leapmotora T03. Wybór między małym ICE a BEV za 70 tys zł może już być "trudniejszy" i ludzie mogą w końcu zacząć kupować BEV. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Jak sprzedać używanego elektryka?
Top