Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Sceptyczny entuzjasta, post: 126325, member: 2181"] Widzę za trudny temat. Tak jak trafiają się debile co zap... do końca i potem na siłę się wciskają tak są i łajzy co jak tylko zobaczy znak zwężenie to staje, kierunkowskaz i czeka aż ktoś mu przynajmniej 30 metrów miejsca zrobi zanim się włączy. Tym sposobem tworzy zator na obu pasach daleko od punktu zwężenia. Mało kiedy tam gdzie jest zwężenie ruch jest płynny, co najwyżej tuż przed samym zwężeniem. Zwykle tworzy się korek bo ludzie nie potrafią powoli, płynnie się toczyć, ani zachować odpowiedniej odległości. Wtedy np. na prawym pasie ma być sznur samochodów na 500 metrów i co? Drugi pas ma być pusty? W większości już się ludzie nauczyli, że jedziemy na zmianę, raz jeden, raz drugi, i wychodzi to coraz lepiej. Psuje się najczęściej jak ktoś niedouczony nie wpuszcza, bo tak jak Ty myśli że to cwaniactwo. A to że czasem się trafi burak co się wpycha poza kolejnością, nie znaczy że przepis jest zły. Wcześniej należy zmieniać pas tylko w przypadku kiedy oba pasy 'jadą', żeby zachować płynność. Jak ruch stoi to jedziemy do końca. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top