Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 126347, member: 1241"] [USER=319]@Norbert[/USER] bo to zależy od prędkości jazdy. Jak ruch jest mniejszy i większa prędkość to pas zmieniany jak tylko zobaczymy przeszkodę żeby nie doszło do tego że będziemy musieli się zatrzymać przed przeszkodą. Jeśli już prędkość jest mała i na każdym pasie pełno aut to jedziemy do samego końca. Jeśli ktoś zmieni pas zanim zrobi to samochód przed nim to doprowadza do tego że pas bez blokady będzie jechał wolniej bo jego miejsce zajmie kolejne auto i zaburzy jazdę na suwak. Starajmy się żeby to miejsce w którym zasuwa się suwak było w takie zdrowej odległości od przeszkody, jak auta stoją to może to być nawet kilka metrów od końca, jak wszystkie jadą szybciej to 20 czy nawet 50m przed końcem. Jeśli zjeżdżamy i auto za nami jedzie dalej i wjeżdża przed samochód za który my wjechaliśmy to znaczy że za wcześnie zmieniliśmy pas. I to jest nasz błąd a nie wina spryciarza który nas wyprzedził. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top