Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 126749, member: 1203"] Powinno być nawet mniej. Ekologia to osobny temat ale co do samego bezpieczeństwa jazdy - jest za duża różnica pomiędzy dozwoloną prędkością na różnych pasach. Skoro ciężarówki jadą prawym teoretycznie 80 a lewym osobówki mogą +60 (a Seby z BMW nawet znacznie więcej) to na każdy manewr wyprzedzania jest mniej czasu na reakcję więc i wzrasta ryzyko. Zmniejszenie różnic prędkości na wszystkich (u nas zazwyczaj dwóch) pasach znacznie też upłynnia ruch, co też ma wpływ bezpośredni i pośredni (mniejsze zmęczenie kierowców) na bezpieczeństwo. Już nie wspominając o ciśnieniu na autonomiczną jazdę bo jak zaprogramować komputer żeby uważał na na Sebixy jadące 300 na ograniczeniu do 140 i odpowiednio dobrał do tego czas i moment manewru... IMHO to tylko kwestia czasu że i u nas zostanie ograniczony max na A zgodnie z panującymi trendami na świecie, mam nadzieję że szybciej niż później. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top