Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 126838, member: 89"] Jeśli pas do dołączania ma powiedzmy 50 metrów, mieści się na nim powiedzmy 8 samochodów i jeden dołącza na początku pasa, drugi na środku w tym samym czasie, trzeci gdzieś jeszcze w innym miejscu, to finalnie skutek jest takiż że nie masz jazdy na suwak, bo ktoś kto stoi 10 samochodów przed rozpoczęciem pasa do dołączania, stoi właśnie dlatego, że przed nim nie dołączyło się drugie tyle samochodów tylko 3-8x więcej. Finał jest taki, że ludzie jadący pasem stoją, a pas do dołączania jedzie. No to chyba coś jednak jest w tym rozumowaniu źle. Dołączanie na końcu pasa jest jedynym sensownym rozwiązaniem przy bardzo wolnym poruszaniu się. Dołączanie "w łukach", jest dobre tylko jeśli jazda pasem do którego się dołączają jest płynna. Ja nie wpuszczam przed końcem pasa i nie dołączam się przed końcem i innym też to polecam. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top