Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 126842, member: 319"] Co do zasady - uczepiliście się sformułowania "jazda na suwak" i według was wszystko inne jest złe. Błędne myślenie. Zgodnie z tym, jazda trasą i zmiana pasa z lewego na prawy między dwa pojazdy powinna powodować jakieś "zawirowania" i problemy z prędkością, a tak nie jest. W idealnym świecie wszystkie auta poruszają się z tą samą prędkością, a na pasie bez przeszkody auta dodatkowo mają 20m przerwy między sobą... Wtedy wszystko leci płynnie. Rzeczywistość jest taka, że pasem z przeszkodą ciśnie się do końca na pełnej, niekiedy 2, 3 razy szybciej i na końcu wciska... To też twierdzę, co poparte jest doświadczeniem, że im więcej kierowców znajdzie luki i wcześniej się schowa (co jest zupełnie prawidłowe i nigdy nie pojmę po co ktoś ciśnie do końca skoro kilkadziesiąt metrów miał już miejsce aby się schować) tym ruch zwolni mniej gdyż co do zasady nastąpi dopasowanie prędkości w "locie", a nie po tym jak się ktoś zatrzyma lub zwolni do minimalnej prędkości. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top