Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 126858, member: 89"] Przy małych ilościach aut - kiedy da się włączać w dowolnym momencie nie powodując zakorkowania - nie ma o czy w ogóle tutaj pisać... Wtedy każdy może sobie robić jak chce. Najgorsze, co się może stać, to jak jakiś dekiel dojedzie do końca pasa do dołączania, tam się zatrzyma i później nagle dołączy do ruchu zamiast wykorzystać ten pas do rozpędzania, no to spowolni kilka - kilkadziesiąt aut, kilka minut i będzie po temacie. Oczywistym jest, że pas do dołączania należy wykorzystać do dostosowania prędkości do pasa do którego zamierzasz się dołączyć. Ja i chyba wszyscy tutaj, piszemy o sytuacji zakorkowania ruchu - wtedy kluczowy jest suwak. Film, który wstawiłem prezentuje dokładnie to. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top