Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 126943, member: 319"] Audi A6 C7 3.0TDI na fabrycznych rotorach 20cali z oponami pirelli p0. Sprawdzane wielokrotnie różnymi GPSami. Sprawdzam takie rzeczy z prostej przyczyny - lubię wiedzieć, z większą dokładnością, ile "pali" moje auto. Nie chcę umniejszać twojej wiedzy i umiejętnością, ale czy masz świadomość, że jeśli występuje przekłamanie w jakimś aucie to nie jest ono stałe i że zmienia się wraz z prędkością? W tej sytuacji te auta jadą źle :) nie da się wjechać komuś w bok, a przestrzenie są zbyt małe, auto 6 już dalej nie pojedzie, musi się zatrzymać i idzie lawina :) Tak, jest gorsze. Napiszę to jeszcze raz wyraźnie. Jest gorsze z tego powodu, że najczęściej zmusza do zatrzymania się. Ryzyko konieczności zatrzymania lub spowolnienia do prawie zerowej prędkości rośnie wraz ze zbliżaniem się do przeszkody. To powoduje, że aby wjechać na lewy pas, lewy musi się zatrzymać lub zwolnić, a to spowoduje na 100%, że lewy kilka aut dalej stanie całkowicie, a w suwaku nie chodzi o zatrzymywanie się tylko o płynność dla wszystkich. To o czym piszę, świetnie pokazali w TOP GEAR, jak znajdę ten odcinek to wkleję. Jeździli sobie na jakimś torze dookoła i symulowali różne zachowania. Co do zasady - aby to działało ma być jeden za jeden. Niestety ja widzę najczęściej jeden za 3 itd. Jeśli lewy pas porusza się np. 40km/h to zwalnia tylko dlatego, że ten który się "wciska" nie może jechać te 40... a nie może bo ma przeszkodę. Stąd moje obserwacje, że im wcześniej to zrobi w dostępną lukę to nie spowolni tego ruch o ile zrobi to prawidłowo. Natomiast jeśli ktoś na lewym będzie musiał zwolnić do 20km/h aby ustąpić pierwszeństwa temu na prawym, to lewy kilka aut dalej praktycznie się zatrzyma... Mnie nauczono prostej zasady, manewry należy przewidywać z wyprzedzeniem - bo to daje płynność i bezpieczeństwo. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top