Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 126993, member: 127"] Czytałeś to w ogóle? Jak myślisz, dlaczego "kierujący pojazdem poruszający się sąsiednim pasem ruchu jest obowiązany [B]bezpośrednio przed [/B]miejscem wystąpienia przeszkody lub miejscem zanikania pasa ruchu umożliwić [B]jednemu pojazdowi[/B] lub jednemu zespołowi pojazdów, znajdującym się na takim pasie ruchu, zmianę tego pasa ruchu na sąsiedni, którym istnieje możliwość kontynuacji jazdy"? Właśnie to co piszesz to spowalnianie ruchu. Blokujesz X poprzednich skrzyżowań wydłużając korek. A jeśli wbijesz się 200m przed utrudnieniem, kolejny Cię wyprzedzi wolnym pasem pojedzie dalej i wbije się 100m przed utrudnieniem, kolejny wyprzedzi was dwóch i wbije się 50m przed utrudnieniem to tylko wydłużacie korek. Teraz już rozumiesz czemu jazda na suwak mówi to co mówi w art. 22? Tak jak pisałem - spróbuj a zobaczysz. Na suwak masz jeden do jeden z jednego i drugiego pasa. A nie trzech z kończącego się na jednego, tak jak proponujesz. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top