Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 129563, member: 319"] Kto mówił o nieuzasadnionych kontrolach prędkości? Uważam, że kontrole są uzasadnione, zwłaszcza tam, gdzie może dojść do wypadków powodujących wielu poszkodowanych. Natomiast zgodzę się w [USER=1216]@twizy[/USER] , że głównym powodem zmniejszenia ilości ofiar na drogach jest fakt znaczącego skoku w infrastrukturze drogowej oraz lepszych aut, a nie wprowadzenie pierwszeństwa na pasach. Przypomnę tobie, że średni wiek auta w PL to ok. 15 lat, w 2012 roku jeździły u nas w dużej mierze auta rocznikowo 1997 - 2000. Myślę, że tego jak się składają ich budy nie ma co porównywać z autami z roku 2008 w górę. Wracając do pieszych. Ze statystyki jasno wynika, że liczba zdarzeń z pieszymi w 2022r., wzrosła względem 2021r. A przypomnę, że "pierwszeństwo" piesi dostali w połowie 2021. To jasno pokazuje, że przepis nie do końca jest skuteczny z uwagi na błędne rozumienie prawa, a co ważniejsze - na niezachowanie /zwłaszcza przez pieszych/ szczególnej uwagi, poruszając się po drogach. Chyba sam doskonale wiesz, że pieszy widzi i słyszy dużo więcej niż kierowca, zwłaszcza przy pogorszonych warunkach drogowych, zwłaszcza w mieście, a to głownie w takich miejscach dochodzi do wypadków. Druga rzecz - na autostradach i drogach ekspresowych dochodzi w sumie do 1.7 i 2% wypadków - to nie spowoduje drastycznego obniżenia ilości poszkodowanych, tym bardziej, że sporo tych wypadków to najechania na tył stojącego pojazdu, czy utrata przyczepności i wyrżnięcie. Nie zawsze to jest spowodowane przekroczeniem dopuszczalnej prędkości. Więc myślę, że jedyna korzyść to więcej kasy od kierowców... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top