Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 129585, member: 319"] Tak, to moje subiektywne obserwacje. Oczywiście należałoby to ocenić obiektywnie na podstawie statystyk z odcinków dróg w powiązaniu z aurą. P.S. Bo o ile ze statystyk wynika, że najmniej wypadków jest jesienią czy zimą, to słowo wiosna czy też lato, nie oznacza, że dzieją się ona tylko przy pięknej pogodzie. Zgodzę się też z tym, że skutki wypadków przy dobrej pogodzie mogą być większe niż przy złej. Myślę, że zwykły deszczyk nie powoduje w wielu kierowcach powściągliwości na tyle dużej aby było znacząco bezpieczniej. "Zwyżkę" bezpieczeństwa przez zmniejszenie prędkości obserwuję dopiero kiedy faktycznie dobrze leje i ogranicza to np.: widoczność. Wtedy się zgodzę - aura spowalnia ruch. Zwykły deszcz jest dosyć zdradliwy zwłaszcza w początkowej fazie - gdyż przyczepność na "niezmytej" drodze jest słabsza niż po dobrej ulewie. Oczywiście znów - dobra ulewa to większa ilość wody, ale dobre opony sobie z tym poradzą, a z mazią nie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top