Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kilt, post: 132288, member: 2949"] Dla mnie te testy Tesli wyglądają bardzo prawdopodobnie. Nie powątpiewam, bo nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Tesla nie złoży się w pałąk jak Ford Focus, bo ma bardzo nisko środek ciężkości i ogromne usztywnienie w podłodze w postaci baterii. Tesla praktycznie złożyła się do połowy ... wygląda prawdopodobnie jak dla mnie. Optymizmem napawa zderzenie przy 120 km/h. Kabina "napuchła", ale daje nadzieje. Takie zderzenia w ścianę są ekstremalne. Zderzenie z innym autem wygląda inaczej, bo inne auto też ma sterefy kontrolowanego zgniotu, które pochłaniają energię uderzenia. Wszędzie uczą, że współczesne auta są tak projektowane, że jak już jest się za kursie kolizyjnym, to nie uciekać i nie kombinować tylko walić przodem. Jest największe prawdopodobieństwo przeżycia. Ciągle uderzenia pod kątem, czy bokiem, są najbardziej ryzykowne. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top